Freakshow. Nova botiga especialitzada de còmic a Girona.
Activitats o events organitzades per altres entitats o associacions.
Freakshow. Nova botiga especialitzada de còmic a Girona.
Autor: makowar » 15 jul. 2010, 14:22
Hola a tots.
Em dic David y soc el propietari de Freakshow, una botiga especialitzada de còmic que ha obert aquest passat dissabte dia 10 de Juliol a Girona. Som al carrer Finestrelles nº 15 (al costat de Dark Wish) i he fet aquest post per donar-nos a conèixer a vosaltres.
Som una llibreria de còmics del tipus que s'hi troben a Barcelona (còmics de tot arreu, figures, merchandising variat) i la nostre intenció es ser la botiga de referencia que els aficionats de Girona hem d'anar a buscar a altres ciutats.
Ara tot just acabem de començar i com que tenim un pressupost bastant limitat ens agradaria que ens ajudéssiu per triar quins còmics, figures, samarretes o qualsevol tipus de merchandising us agradaria que tinguéssim.
A poc a poc, esperem poder anar ampliant la cantitat de material disponible a la botiga fins tenir-la ben plena i poder servir també, de punt de trobada del aficionats, lloc on fer esdeveniments (taules rodones, xerrades,partides de rol, presentacions...) i ajudar a tota la comunitat"freak" (espero no ofendre a ningú fent servir aquest terme) amb els seus projectes personals (publicació de fanzines o còmics amateurs, realització de curt-metratges o qualsevol cosa que s'hi us acudeixi).
Estem aquí per sentir-vos de dimarts a dissabte de 10:00h a 14:00h i de 17:00h a 20:30h.
Tenim una pagina web en construcció que es: www.freakshowgirona.es a la cual hi trobareu alguna foto i un plànol de situació de GoogleMaps.
El nostre Facebook es el següent: http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 572&ref=ts Aquí trobareu mes fotos de la botiga des de que vam començar a arreglar el local fins ara.
Gracies i espero veure-hos aviat.
David Martínez.
Em dic David y soc el propietari de Freakshow, una botiga especialitzada de còmic que ha obert aquest passat dissabte dia 10 de Juliol a Girona. Som al carrer Finestrelles nº 15 (al costat de Dark Wish) i he fet aquest post per donar-nos a conèixer a vosaltres.
Som una llibreria de còmics del tipus que s'hi troben a Barcelona (còmics de tot arreu, figures, merchandising variat) i la nostre intenció es ser la botiga de referencia que els aficionats de Girona hem d'anar a buscar a altres ciutats.
Ara tot just acabem de començar i com que tenim un pressupost bastant limitat ens agradaria que ens ajudéssiu per triar quins còmics, figures, samarretes o qualsevol tipus de merchandising us agradaria que tinguéssim.
A poc a poc, esperem poder anar ampliant la cantitat de material disponible a la botiga fins tenir-la ben plena i poder servir també, de punt de trobada del aficionats, lloc on fer esdeveniments (taules rodones, xerrades,partides de rol, presentacions...) i ajudar a tota la comunitat"freak" (espero no ofendre a ningú fent servir aquest terme) amb els seus projectes personals (publicació de fanzines o còmics amateurs, realització de curt-metratges o qualsevol cosa que s'hi us acudeixi).
Estem aquí per sentir-vos de dimarts a dissabte de 10:00h a 14:00h i de 17:00h a 20:30h.
Tenim una pagina web en construcció que es: www.freakshowgirona.es a la cual hi trobareu alguna foto i un plànol de situació de GoogleMaps.
El nostre Facebook es el següent: http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 572&ref=ts Aquí trobareu mes fotos de la botiga des de que vam començar a arreglar el local fins ara.
Gracies i espero veure-hos aviat.
David Martínez.

-

makowar - Entrades: 6
- Membre des de: 09 juny 2010, 11:48
- Ubicació: Entre Girona i Banyoles
Re: Freakshow. Nova botiga especialitzada de còmic a Girona.
Autor: Kairidark » 17 jul. 2010, 15:02
Fui el otro día y me gustó mucho la tienda ^^. Probablemente me pase a menudo cuando tenga dinero XD.

-

Kairidark - Membre
- Entrades: 142
- Membre des de: 11 maig 2009, 12:58
Autor: Anay » 17 jul. 2010, 15:30
Me gusto mucho ir, arigatoo por los mangas ^^
Es genial la tienda.
Es genial la tienda.
-

Anay - Presidenta
- Entrades: 152
- Membre des de: 23 maig 2009, 23:38
Autor: makowar » 17 jul. 2010, 18:55
Arigatoo a vosotros por venir y por darnos apoyo.
Nos vemos.
Nos vemos.

-

Autor: Doumekxkai » 19 jul. 2010, 11:57
si em feu descompte m'hi paso.
es broma ja ,'hi pasara cuan tingui temps i diners, k tot el que tenia se na nat amb la renovacio de la meva web T-T
es broma ja ,'hi pasara cuan tingui temps i diners, k tot el que tenia se na nat amb la renovacio de la meva web T-T
Go To Hell NEWFAGS

-

Doumekxkai - Entrades: 1131
- Membre des de: 14 abr. 2009, 14:12
- Ubicació: Estafant a microsoft
Autor: makowar » 22 jul. 2010, 09:50
Doumekxkai ha escrit:si em feu descompte m'hi paso.
Passat quan puguis, la idea es estar-me per aqui força temps

-

Autor: linkin_sora » 29 jul. 2010, 14:03
sii ya me pase un dia k estabais todavia arreglando xD la verdad esk tengo ganas de ir
:D:D aunk lo k es comprar hasta k no pase el salon del manga.... :S pondreis post en el salon?
-

linkin_sora - Entrades: 4
- Membre des de: 14 jul. 2010, 19:00
Autor: makowar » 29 jul. 2010, 16:31
Para el de este año no nos llega el presupuesto. Pero para próximos si que nos gustaria, la verdad.

-

Autor: Haruhi » 29 jul. 2010, 19:28
ooh!
yo fui el otro dia y la verdad es k me gusto mucho >///<
espero k pongais mas cosaaaas :3
yo fui el otro dia y la verdad es k me gusto mucho >///<
espero k pongais mas cosaaaas :3
-

Haruhi - Entrades: 5
- Membre des de: 28 jul. 2010, 21:51
Autor: Hario » 31 jul. 2010, 00:20
Ostras que buena noticia, ya me pasaré algún dia. 
-

Hario - Membre
- Entrades: 197
- Membre des de: 13 abr. 2009, 14:35
10 entrades
• Pàgina 1 de 1
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant