Holaaaaaa!!
Per trencar el gel pots presentar-te aquí.
Holaaaaaa!!
Autor: Haruhi » 29 jul. 2010, 15:33
Holaaa bueno pues me llamo Anna tengo 15 años (pronto tendre los 16 muajajaja) y soy de Girona >.< y me encanta el maga el anime y los videojuegos enfin k soy otaku! xD ahora estoi mirando la segunda temporada de Code Geas >.< i m'agradaria coneixer mes gent friki xD i si son de Girona millor k millor xDDD
matta nee!
matta nee!
-

Haruhi - Entrades: 5
- Membre des de: 28 jul. 2010, 21:51
Re: Holaaaaaa!!
Autor: Kairidark » 29 jul. 2010, 17:27
Aquí la mayoría somos de Girona ^^. Bienvenida al foro, seguro que conoces a mucha gente por aquí, espero que te guste el lugar y que te pases por algún evento
. Por qué no nos cuentas algo más de ti? ^^

-

Kairidark - Membre
- Entrades: 142
- Membre des de: 11 maig 2009, 12:58
Autor: Anay » 30 jul. 2010, 14:05
Bienvenida, tal y como ha dicho Kairi aquí muchos somos de Girona.
Ya nos conoceremos en eventos y quedadas. ^^
Ya nos conoceremos en eventos y quedadas. ^^
-

Anay - Presidenta
- Entrades: 152
- Membre des de: 23 maig 2009, 23:38
Autor: alex_kurono » 30 jul. 2010, 16:30
Benvinguda Anna! ^^, espero que t'ho passis molt be per aqui .

-

alex_kurono - Membre
- Entrades: 203
- Membre des de: 19 maig 2009, 17:06
Autor: Haruhi » 30 jul. 2010, 17:47
aiiins >////< gracias por recibirmee
aver mas cosas sobre mi, pues mis animes y mangas preferidos son: Death note, bleach, fairy tail y… buff muchos más xD me gustan mucho los shonen, shojos, el gore, y las comedias echii como zero no tsukaima.
En cuanto a música me gusta mas o menos todo menos el reggaeton y el flamenco -.-'' y mis grupos favoritos son: Mago de oz, Metallica, AC/DC, avenged sevenfold, muse, gackt, paramore entre muchoooos.
I m’agradaria conèixer a mes otakus i tal que la veritat es que d’aquí Girona no en coneix-ho gaires per no dir 3 contats.. aaaiiish que m’emociono n_n xD i avera si m’ensenyen a fer cosplays que jo això de cosir u portu malament!!xD
aver mas cosas sobre mi, pues mis animes y mangas preferidos son: Death note, bleach, fairy tail y… buff muchos más xD me gustan mucho los shonen, shojos, el gore, y las comedias echii como zero no tsukaima.
En cuanto a música me gusta mas o menos todo menos el reggaeton y el flamenco -.-'' y mis grupos favoritos son: Mago de oz, Metallica, AC/DC, avenged sevenfold, muse, gackt, paramore entre muchoooos.
I m’agradaria conèixer a mes otakus i tal que la veritat es que d’aquí Girona no en coneix-ho gaires per no dir 3 contats.. aaaiiish que m’emociono n_n xD i avera si m’ensenyen a fer cosplays que jo això de cosir u portu malament!!xD
-

Autor: Kairidark » 31 jul. 2010, 11:31
Yo lo de coser también lo llevo mal XD. Pero sí, seguro que conoces a mucha gente aquí, y por los gustos que tienes te llevarás bien con más de uno
.

-

Kairidark - Membre
- Entrades: 142
- Membre des de: 11 maig 2009, 12:58
Autor: Doumekxkai » 31 jul. 2010, 15:13

zero no tsukaima es molt bon anime encara que molts no els hi agrada per el ecchi que te ami m'encanta apart de el ecchi i les parides te una molt bona historia de amor. (ames la louise es molt tsunere -..-)
Quina de les 3 temporades t'agrada mes? (si es que te les has vist totes)
PD: que men oblidava benvinguda.
Go To Hell NEWFAGS

-

Doumekxkai - Entrades: 1131
- Membre des de: 14 abr. 2009, 14:12
- Ubicació: Estafant a microsoft
Autor: Haruhi » 01 ago. 2010, 11:16
Buufff.. no se quina temporada m’agrada’t mes xD fa molt que les vaig veure... de la que més me’n recordo es la tercera i amb va agradar molt... però es va quedar interessant! Espero que en facin una 4... 
-

Autor: trollo » 06 ago. 2010, 10:39
Bienvenida, con tu perfil y viendo las series que te gustan, estoy seguro que te adaptarás pronto y encontrarás un montón de gente a la cual le gusten las mismas series.
Un montón.
Un montón.

I do not usually look forward to drama in my Japanese cartoons because I am not a woman.
-

trollo - Entrades: 50
- Membre des de: 24 abr. 2010, 17:30
- Ubicació: Too close to feel safe.
Autor: Doumekxkai » 08 ago. 2010, 10:30
Haruhi ha escrit:Buufff.. no se quina temporada m’agrada’t mes xD fa molt que les vaig veure... de la que més me’n recordo es la tercera i amb va agradar molt... però es va quedar interessant! Espero que en facin una 4...

jo tambe ho espero
Go To Hell NEWFAGS

-

Doumekxkai - Entrades: 1131
- Membre des de: 14 abr. 2009, 14:12
- Ubicació: Estafant a microsoft
10 entrades
• Pàgina 1 de 1
Torna a: Presenta't a la comunitat
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant