Nintendo 3DS
-

Doumekxkai - Entrades: 1131
- Membre des de: 14 abr. 2009, 14:12
- Ubicació: Estafant a microsoft
Re: Nintendo 3DS
Autor: alex_kurono » 25 març 2010, 20:24
WTF?
I vinga, ja en portem 5...,per quan la nintendo 3DS Lite?
I vinga, ja en portem 5...,per quan la nintendo 3DS Lite?

-

alex_kurono - Membre
- Entrades: 203
- Membre des de: 19 maig 2009, 17:06
-

Hario - Membre
- Entrades: 197
- Membre des de: 13 abr. 2009, 14:35
- Shyro
- Entrades: 140
- Membre des de: 01 jul. 2009, 19:38
- Ubicació: Davant de l'ordinador.
Autor: Nakerin » 09 abr. 2010, 11:51
Ja n'habia sentit a parlar, però no he vist fins ara cap video...
juajua!XDXD
En vull una!
Ha valgut la pena estar esperant per la nova, que encara tinc la tochacu aquella!XDXD
juajua!XDXD
En vull una!
Ha valgut la pena estar esperant per la nova, que encara tinc la tochacu aquella!XDXD
Hey, ya!

-

Nakerin - Membre
- Entrades: 206
- Membre des de: 15 abr. 2009, 14:12
Autor: Doumekxkai » 10 abr. 2010, 11:01
yo tambe la tinc encara XD
i no la canviaria per la lite ni de broma ba ser la meva segona portatil i amb la que mes m'he viciat
pero quan surti la 3DS li fare un reconet XD
i no la canviaria per la lite ni de broma ba ser la meva segona portatil i amb la que mes m'he viciat
pero quan surti la 3DS li fare un reconet XD
Go To Hell NEWFAGS

-

Autor: Nakerin » 11 abr. 2010, 17:48
una cosa, resulta que he estat informant-me i aixó, i auqest vídeo no és de la Nintendo 3DS, ainó un joc del DSiWare nou que han tret, però que més o menys ens dona una idea de com serà la 3DS...
No obstant això, Miyamoto-Sama assegura que serà totalment bestial...
A lo miyor ja han inventat per fí la pantalla hologràfica i tot!!!XDXDXD
No obstant això, Miyamoto-Sama assegura que serà totalment bestial...
A lo miyor ja han inventat per fí la pantalla hologràfica i tot!!!XDXDXD
Hey, ya!

-

Nakerin - Membre
- Entrades: 206
- Membre des de: 15 abr. 2009, 14:12
Autor: Doumekxkai » 13 juny 2010, 19:49

Les alarmes s’ha disparat al món consoler. Un esbós filtrat per un blogger xinès que afirma tenir un kit de desenvolupament de la nova portàtil de Nintendo ensenyen un possible redisseny amb unes característiques concretes. Com explica Kotaku, la nova 3DS tindria dues pantalles, la de dalt molt més ample, que s’encarregaria de fer l’efecte 3D tan esperat; i la de sota, que seria igual que la de la DS original.
El blogger afirma que “l’efecte 3D és increïble”, i que la consola també inclouria un hardware de decodificador MP3/AAC amb un reproductor multimedia. A més, el rumor arriba a dir que la nova DS portaria una càmera com la resta de consoles de butxaca, però aquesta seria en 3D, fabricada per Sharp (que també s’ocuparia de la pantalla d’adalt), com ja va anunciar al maig que es dedicaria a la producció de pantalles i càmeres 3D.
Els nous jocs tindrien un cartutxo diferent i serien semblants a una targeta SD, però els jocs antics de DS continuarien funcionant i sent compatibles amb la nova 3DS. A més també s’habria afegit un stick analògic (no com el de la PSP) per controlar millor el fluxe 3D amb la pantalla, a més d’un sensor d’inclinació i una potència gràfica molt millorada similar a la Wii.
Es donaran els detalls de debó (no oblideu que això no deixen de ser rumors) i possiblement una imatge de la 3DS real al proper E3 2010.
Go To Hell NEWFAGS

-

Autor: Kairidark » 14 juny 2010, 06:25
Yo espero que no cambien el formato de cartucho... me parecería fatal que obligaran ahora a los que tenemos otras DS's a comprarnos ésa para poder seguir jugando a las novedades u.u. Yo también tengo la 1a edición de DS que salió, y no tenía pensado cambiarla.

-

Kairidark - Membre
- Entrades: 142
- Membre des de: 11 maig 2009, 12:58
Autor: Doumekxkai » 14 juny 2010, 16:23

Jo tambie tinc la DS la primera y no la bull canviar.
pero com que m'encanta comprar consoles per destriparles mira el seu hardware donç me la comprare pero a hong kong

Go To Hell NEWFAGS

-

18 entrades
• Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant